Bejelentkezés után, ha adatai között az e-mail cím nem szerepel, Ön tájékoztató üzenetet kap erről. Ezen értesítés hiányában is érdemes ellenőriznie az 'Adatok' fülön az e-mail cím mezőben szereplő adatot, mert online tranzakciót követően minden értesítést az ott szereplő e-mail címre küld a rendszer. Ha a mező üres, vagy e-mail címe időközben megváltozott, esetleg elírás történt adatrögzítéskor, úgy azt (és csak azt az adatot) bármikor pótolhatja, javíthatja adatlapján.
Bejelentkezést követően ha Ön több könyvtárunknak is beiratkozott olvasója, a 'Könyvtáraim' fülön az Ön által aktuálisan és korábban használt könyvtárakat látja. Az egyes könyvtáraknál ellenőrizheti kölcsönzéseit, előjegyzéseit, és esetleges tartozásait. Ha nincs tartozása egyik helyen sem, akkor arról a 'Nincs kölcsönzés, tartozás, előjegyzés' felirat tájékoztatja Önt.
Ha Önnek már volt pénzügyi tranzakciója, a 'Könyvtáraim' és 'Adatok' mellett a 'Pénzügyek' fül is megjelenik, ahol összegyűjtve is láthatók a tartozások, könyvtáranként felsorolva. A 'Bankkártyás fizetés' mind a 'Könyvtáraim', mind a 'Pénzügyek' fülről indítható.
A tartozásokat egyesével és csoportosan ('összes fizetendő kijelölése') is kijelölheti. Kijelölés után válik aktívvá a 'Bankkártyás fizetés' gomb, melyre kattintva először egy figyelmeztetést láthat: 'A sikeres tranzakciót követően ne feledje el ellenőrizni, hogy a befizetett tartozások valóban eltűntek az olvasójegyéről. Ha a sikeres banki tranzakciót követően is látja a tartozások között a befizetett összeget, akkor haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot könyvtárunkkal!', amit a 'Megértettem' jelölőnégyzet kipipálása után a 'Rendben' gombbal nyugtázhat. Ezt követően már az OTP-Bank fizetési felületén folytatódik a művelet.
A SimplePay – Online fizetési rendszer tájékoztatója a 'Bankkártyás fizetés' gomb alatt található.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a tranzakció lezárulta előtt a SimplePay oldaláról kilép, a böngésző vissza gombjával a könyvtár katalógusára visszalép, vagy a böngészőjét a tranzakció lezárulta előtt bezárja, akkor rendszerünkben a fizetés sikertelen lehet. Amennyiben a tartozás a befizetést követően a 'Tartozások' ablakban továbbra is szerepel, kérjük jelezze a tavfizetes@fszek.hu e-mail címen.
Mind a könyvtárban személyesen rendezett számlák, mind a sikeresen befizetett online számlák megtekinthetők és újra kinyomtathatók a 'Pénzügyek' fülön a 'Számlák' alatt. A számla részleteinek megtekintésére és a számla kinyomtatására a 'Részletek' hivatkozással megnyitható új ablakban van lehetőség.
Számláját kérésére könyvtárában könyvtárosa kinyomtatja Önnek.
A 'Pénzügyek' fülön a 'Banki tranzakciók' alatt online tranzakcióiról státusz-jelentést láthat: sikeres vagy sikertelen tranzakció, annak ideje, a befizetett számla összege és egy azonosító.
Az internetes fizetés menete röviden
- Bejelentkezés a katalógus 'Olvasói adatok' felületére a 'Bejelentkezés' menüpontban.
- A 'Könyvtáraim' vagy a 'Pénzügyek' fülön a fizetendő tartozások kiválasztása, a tartozás sora előtt található jelölőnégyzetbe tett pipával vagy az 'összes fizetendő kijelölése'.
- 'Bankkártyás fizetés' gomb megnyomásával átirányítjuk a SimplePay bankkártyás fizetés oldalára.
- Rögzítse adatait, majd a 'Fizetés' gomb megnyomásával indítsa el a befizetést.
- Ezt követően várja meg, míg az OTP bank oldaláról a rendszer visszairányítja a könyvtár felületére.
- Ellenőrizze banki tranzakcióit.
- A számla adatai mellett jobbra található 'Részletek' hivatkozás segítségével tekintse meg és nyomtassa ki a számláját.
Kérjük, ha befejezte a műveletet, a 'Kijelentkezés' menüpont segítségével lépjen ki!
További információk
A könyvtár egyéb szolgáltatásairól a Használati Szabályzatban talál további információkat.
A katalógus használatáról a súgóban tájékozódhat.